Annie Mat Bak Vardag

Sön.

2011-03-13 @ 06:45:39

En ny härlig dag är kommern... åhh.. jag som sovit som en stock.. NOT!

Var en lång dag på jobb men efteråt körde jag till K. där snacka vi lite goja, dom har ny garderob till ett av barnen så jag hjälpte till att hänga in lite kläder å så.
När jag väl skulle köra hemmåt fick jag bara en känsla av att jag inte ville hem själv, mr. var i väg på middag med grabbarna. Så jag ringde min söta syster och jag fick så klart bänka mig på soffan för lördags mys hos henne och familjen <3 Så i natt körde jag hem när mr. var på väg hem...hehe sicken liten räddhare jag är. Och kunde naturligtvis inte somna ordentligt förrens vid halv 4 och snart ska jag iväg till jobb :) Men har en ledig dag i morgon att se fram emot och då blir det lite mer bloggande också.
Sköna söndag!
ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: rebeccadahlin

sv: det var så lite! jo det e bra med mig och henne nu! ha en bra söndag du oxå!

2011-03-13 @ 07:15:11
URL: http://pitchtjejen.blogg.se/

Postat av: Mikaela

sv: ingen fara! :-D okej, åh. vill också kunna göra en egen design! hehe.. tack! :-)

ha en bra dag! kram

2011-03-13 @ 09:39:40
URL: http://miamikaelas.blogg.se/

Postat av: niki

mysig blogg! :)

vill du bli länkad ? läs min blogg för att se det lilla du behöver göra ! :D

2011-03-13 @ 13:00:56
URL: http://nikiiiwallberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback