Annie Mat Bak Vardag

Snart helg!

2011-03-04 @ 06:30:51

Fredag morgon och jag ska snart iväg till jobb. Ikväll blir det restaurang besök med arbetskamraterna :) nam nam vad jag ska äta! Blir lite stressigt mellan jobb tills vi ska träffas men det har man väl gjort förr (stressat;).

I går blev det hemmagjorda fiskpinnar och hemmagjorda pommes till middag, var faktiskt rätt gott. Tänkte ta en bild och lägga upp men ... det såg inte jätte vackert ut.. hehe.
Åt middagen på dålig tajmning.. vid 6 och träning vid 7... men annars hade det ju blivit så sent. Så med lite uppsvälld mage gav jag mig iväg till step upen.
Var riktigt trevligt, ganska svårt och svetten lacka :) gutt!
Var så mysigt när jag kom hem och tittade in genom hallfönstret, ljuset var tänt och det var riktigt stugmys! <3
Nä, nu fixa håret sen hard work work!
ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback