Annie Mat Bak Vardag

Snart helg.

2011-03-31 @ 19:26:25

Idag har jag varit ledig.. såå skönt! Gjorde i ordning mig i morse för att möta min underbara mammi, sen begav vi oss in till stan. Vi var båda rätt slut trötta.. även om vi hade sett fram emot denna lediga dag tillsammans. Men efter lite lunch (dagens pasta, snusk slibbig, åt bara pastan) blev det lite "go" i oss. Vi sprang runt i en massa affärer provad kläder hit och dit, men hittade inte något så där speciellt. Huvudsaken att vi hade mysigt och umgicks :) Men kom iallafall hem med en ny väska från Åhlens, strumpor och en söt rosa randig tunika.


Hade planer på att träna step up i kväll men både min kropp och knopp vägrade så det ska bli himla skönt att krypa ner under filten i soffan med Mr. och slö titta på en film... det hade varit riktigt smarrigt med lite bland godis till... mr. vill ha kladdkaka jag vill ha bland godis... kladdkaka vs. bland godis. arhhh... just nu spelar han lite vid tv:n så jag ska nog smyga ut genom dörren och köpa lite...hehe... han märker säkert inte det ändå.. tipptapp...forts. följer...

Permalink Dagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nora

Grym sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-13 @ 01:21:08
URL: http://djurförsäkring.net


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback