Annie Mat Bak Vardag

Ons.

2011-03-23 @ 10:27:13

Hej där ute i världen!

Igår fick vi (jag och bror) köpt presenter till pappi! Det kommer bli super bra, längtar tills på söndag!! Vi tog en runda på ett köpcentrum också och kolla in vårkläder i butikerna... åhhh vad jag är köp sugen! Lillebror hittade ett par snygga jeans och jag gick hem tom hänt. Vi tog varsen kaffe och satte oss ute i solen innan vi körde hem, så jäkla härligt!! Visade sakerna för syster, sen körde jag hem och gjorde en riktigt smarrig lasagne, tänkte att jag skulle äta innan träningen så åt vid sex, träningen började 19.30... skulle INTE ätit innan. För det första stank jag vitlök, svettades som en gris och det gjorde att jag luktade en härlig blandning med vitlök och svett...yummie! Men skit vilket pass, var riktigt grymt och jobbigt, så nästa tisdag blir det boxning igen!

Vaknade strax innan 7 (som alltid) åt frukost och sen i väg och träna, trodde inte jag skulle orka idag men ack den som ger sig ;) blev 30 min cardio sen mage och in/ut/baksida lår, klapp på axlen!

Är hemma hos min lilla mor nu och ska snart låna hennes dusch, inte lönt att köra hem för jag börjar jobba vid lunch.

Ha en skön dag i vårvädret!!

ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback