Annie Mat Bak Vardag

Oj vad tiden går.

2011-03-28 @ 20:44:00

Helgen har bara sprungit iväg, innehållandes jobb mys och småland :)

I fredags somnade jag som en smäck när jag kom innanför dörren 22.30. Gick upp och jobbade ett 10 timmars pass, som innehöll skogs/bergs vandring i Skäralid. Gud vilket härligt väder det var!! Lördag kvällen tillbringades i soffan med min älskling :) vi tittade på film och bara njöt av att va lediga.
Sen kom höjd punkten på helgen :) åkte hem till min lilla pappi i småland, så fint han hade där hemma! Han har hunnit renovera en heldel med tanke på hur kort tid han har bott där. Bror och syster med hennes familj var redan där sedan lördagen. Vi grillade korv i solen och pratade om allt möjligt. Längtar tills jag får träffa min pappi igen!!
Idag var det back to work... låter ju inte som att jag gör nåt annat. Men innan jag börjar hinner jag med ett träningspass med I, ska bli skönt!
Åh.. jag fick med mig en sak hem.. hihi.. ni får se i veckan!
ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback