Annie Mat Bak Vardag

Moln.

2011-03-15 @ 09:10:56

Klockan 9.00 igår dök min syster med barn upp :) vi pratade om allt möjligt, gjorde lunch sen gick vi ut på en lite promenad. Stannade vi byns lekplats där O. byggde i sandlådan. Gick runt i trädgården och pratade grönsaksland och plockade sniglar :) helt underbar dag. Längtar ännu mer efter våren nu, fast det var ju faktiskt nästan 10 grader i går, hade molnen inte varit framme hade man kanske inte behövt ha en tjock jacka på sig :) Efter lite fika på eftermiddagen åkte dom hem och jag tog fram dammsugaren. Fick av städat och sedan hämtade jag en film som jag och mr. myste till efter middagen. En riktigt skön dag.

Idag ska jag träffa min bror, har inte träffat han på ett bra tag nu så innan jobb ska jag invadera han :) Efter jobb blir det middag med tjejerna, super mysigt <3
Ha en riktigt skön dag!!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback