Annie Mat Bak Vardag

Lugn morgon.

2011-03-18 @ 09:55:30

Igår jobbade jag 15 timmar.. phuja! Men eftersom det är olika ställen så var det ändå rätt okej, men kan ju inte säga att jag inte var trött när jag kom hem strax efter 21:00.

Så jag förtjänar verkligen denna lugna morgon som snart övergår till ett härligt träningspass.
Demens, är en fruktansvärd sjukdom. Det har jag ju vetat innan också, men nu är den på tapeten och jag berörs. Min kära gammelmormor ska få en lägenhet, äntligen!, där kommer hon få all hjälp hon behöver. Men dom närmsta dagarna kommer vara jobbiga. Dom 70 % hon är i sitt sjukdomstillstånd vill hon inte flytta, tror vi ska spärra in henne och vet inte vad man berättade 1 minut sedan. Tycker så otroligt synd om henne, hon har haft som en stor önskan att aldrig behöva genomlida denna fruktansvärda sjukdom (vem har inte det?!). Idag ska det flyttas möbler så efter träningen ska jag upp till henne och vara en hjälpande hand.
Hoppas ni får en skön fredag.
ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback