Annie Mat Bak Vardag

Mån.

2011-04-04 @ 17:59:15

Under förmiddagen idag har jag tränat, tvättat och en frukost hos mamma. Tränings passet gick himla bra, benen skakade av ansträngning, gutt! Efter en dusch skrev jag handlelista och begav mig som sagt till willys, alltid lika skönt att ha handlat alla basprodukter som behövs för en månad :) Solen stekte in genom fönster ruta när jag körde... åhh våren är här!! Blev himla sugen på att börja plantera ut min för odlade grönsaker, men det är väl bäst att vänta till nästa månad så jag inte tar död på dom :S Titta vad fint dom har växt till sig!:

purjolök, sallad och tomater
Fina!!
Bilderna på renoveringen kommer lite senare.. jag hittar inte kablen till kameran så mr. får leta reda på den när han kommer hem! :) Ni får en bild på min härliga gräsmatta så länge... som snart kräver många timmars klippning.. suck.. eller jag ska vara positiv.. bonna bränna... eller nä just det, det är ju ingen som ser mig i min trädgård så jag kan springa runt i bikini :) fast det får kanske vänta några månader till.
Nu är det dax att laga middag!
ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback