Annie Mat Bak Vardag

Sambos :)

2010-05-15 @ 08:56:09

Japp, vi ska bli sambos, så roligt!! I torsdags bokade jag bord på Elyseé utan mr. medvetande. Så efter jobb tog vi tåget in och hade en super mysig kväll. Firade att vi skulle bli sambos och lite att mr. fyllde år (under vår resa). Vi år fondue och drack gott.

Igår var vi på jakt efter trådbackar.. gick igenom en massa affärer och tillslut blev det några från Ikea och några från Elfa, perfekt! Behövs ju mer förvaring nu :) Även ett hemmabio system ska flytta in, och jakten på det blev ännu fler affärer. Jag försöker verkligen anstränga mig för att bli intresserad av det.. men det är svårt.. väl i butiken med elektroniska saker dras mina tankar lätt till antingen köksavdelningen eller assessorers till Iphone hörnan. Känner på mig att letandet efter denna kommer ta betydligt längretid än trådbackarna :)
När vi kom hem var vi helt slut efter vår 8 timmars jakt, så det blev middag och filmmys, jag somnade så klart.
Nu är det organiserings dax, 2 garderober ska få nytt utseende och nytt innehåll :)
ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback