Annie Mat Bak Vardag

Bra start!

2010-05-12 @ 10:38:26

Trots regnint och grått väder har dagen startat på topp. 40 min på crosstrainer och en super yoghurt skål med blåbär, kiwi, banan, dinkel flingor, gojibär och en massa kanel, mums filibums!

Igår fick jag träffa nykomlingen Melvin, HELT UNDERBAR! Bestämde mig för att inte börja gråta, men det brast när jag hade han i min famn.. naww.. han är ju så söt! Fick även träffa R. var ju tok längesen, måste bättras på!
En kopp kaffe och skvaller tisdag hos C. Sen middag hos pappi, igår blev det hemmagjorda burgare, gott!
Någon som vet var man hittar trådbackar i mer än 1 st? Hittar på ikea och Krauta, men inte den storleken vi behöver..suck! Jakten får fortsätta!
Nu kallar duschen, ha en fin fin dag!
Ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback