Annie Mat Bak Vardag

Seans

2010-03-11 @ 13:06:52

Så, nu fick jag en riktig stavning på det, SEANS, var på det igår. Det innebär att ett medium kommer hem (idetta fall) till en, och man är en grupp människor. Mediumet får kontakt med ens anhöriga/vänner/nån slags relation till dig som har passerat till den andra sidan. Men inte bara, är där ingen från "andra sidan" som tar kontakt med dig kan mediumet "se" endast dig också. Jag var fruktansvärt nervös i början, blev varm i hela kroppen, kände mig yr och svettades ... Ja fråga mig inte varför. Men iallafall, igår var där 2 medium dom turades om, efter att den ena hade kontakt med ens anhörig m.m. Så tog den andra en ny osv. "hon" kom till min mamma och började berätta lite saker, också peka hon på MIG.. "dig känner jag också igen" citerade mediumet. (hade jag inte handsvett innan så tänk er dessa blöta nävar nu). Hon sa lite saker som jag verkligen inte delat med någon, saker som jag bara har "rustat" av mig. "du behöver inte vara rädd, ingen ska göra dig illa. Och det är helt okej att sova med lampan tänd, det gör jag också ibland när jag inte vill bli störd." citerat av mediumet. Brrr... Tur jag inte sov ensam inatt :) behöver ju inte gå in på detaljer. Sammanfattningen av kvällen; intressant, tårar, skratt, mystik & handsvett. Ciao!!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback