Annie Mat Bak Vardag

Pigg & vaken

2010-03-04 @ 06:10:55

Klockan är nu 6.00, jag är ny duschad och redo för ännu en ny dag! Blev en morgon shot med psylliumfrön till frukosten, då kommer magen igång! (Tur jag har en ensam tur få fm hihihi)

Igår hade jag lyxen att somna till kittel på ryggen..åhhh.. finns inte många saker som slår det :) me like. Är väldigt tacksam att jag har en sådan fin mr. som gör min vardag mysigare :) *kärlek*

Ikväll blir det mer ingående planering av vår resa till central amerika, ska bli kul. Jag har redan packat halva resväskan i mitt huvud.. men tror inte den listan kommer hålla med en ryggsäck ;) jag får tänka om.
Du kan inte älska någon annan, före du älskar dig själv!
ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback