Annie Mat Bak Vardag

Helgen.

2010-03-09 @ 20:59:34

Helgen som gått har varit kämpe great!! I fredags spenderade jag och mr. eftermiddagen i Lund, strossade runt och prövade lite kläder, några fick åka med hem. När jag kom hem blev det ett glas vin och musik medans jag gjorde mig iordning inför kvällen. Träffade upp det gamla tjejgänget och hade en riktigt rolig kväll med god mat, musik & en massa zorbadans.

Lördagen fick ta sin smäll från all alkohol..buhu.. att man inte lär sig. Blev tacokväll och en massa uppdatering hos sötsyster, mysigt!
Började söndagen med ett svettigt träningspass. Små fix här hemma innan C. hämta upp mig för att bege hos till trelleborg för en fika. Var kul att träffa familjen R./H.
På kvällen lagade vi fläskfilé, späckad med vitlök, stor sallad och kulpotatis i ugnen, mums!
Skön och rolig helg!
Nu ska jag titta på Paulo Coelho's film, "Veronika bestämmer sig för att dö", har läst boken för längesen, är dock en himla bra bok så jag förväntar mig kanske inte för mycket av filmen.
ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback