Annie Mat Bak Vardag

En vecka

2010-03-21 @ 08:48:39

En vecka kvar tills vi åker!!! Yeahhhh!!! Fy satan vad roligt det ska bli, hoppas flygresan går relativt snabbt. I går blev reseapoteket färdigt, en hel näsessär ... ja det är lika bra att ha tillräckligt med "tillfrisknings" saker :) saker som få följa med är; 
*Panodil
*Vätskeersättning
*Desivon
*Plåster
*Dalacin
*Insektsmedel
*Trevis
*Kylbalsam
*Alsolgel
*Nässprej
*Hydrokortison
*Zyx
*Ciproxin
*Gasbinda
*Desinficerade våtservetter
*Anti
*Handsprit
*Puritabs
*Förstahjälpen förband
Ska försöka få tag i kåvepenin idag med :) tror det var allt, min kära mr. blev lite häpen när han såg alla desinficerade våtservetter..hihi.. finns i handbagaget, "mini apoteket" och ska försöka få ner några i den stora resväskan också, han håller på att få tuppjuck, vill att vi ska ha så minimal packning som möjligt, men jag menar dom tar ju inte så stor plats... jag ska nog få ner  fler ;)







Igår var rena slappe dagen, tror min kropp behövde det, efter att ha jobbat natt. Det blir en sån omställning för kroppen och när det bara är 2 nätter så hinner inte den inte med. För lite sömn gör jätte mycket. (speciellt för mig som har sovrutiner 22.00-7.30 hihi) Det är verkligen inte fel att ha det, jag märker direkt skillnad när jag får sova ordentligt.
Ska snart hem till min fina mammi, göra en brak frukost med amerikanska pannkakor, ägg, bullar, frukt, jucie och kaffe.
Ha en skön söndag!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback