Annie Mat Bak Vardag

Tidigt!

2010-06-03 @ 05:57:48

Sitter och dricker mitt morgon kaffe, kl. ringde 5:00. Tidig jobbe dag, men vad gör det när man vet att man slutar 13:00 :) skönare att ha hela eftermiddagen och kvällen ledig.. och jag är trots allt en morgon människa.

I går var det kanon fint väder och efter träningen myste jag hemma hos syster i solen. Hon bjöd på nyttig smooties som var super god! Min syster är den sötaste systern i världen! Hoppas på många mysiga grillkvällar där hemma i sommar.
Senare träffade jag C. som bjöd på kaffe och en massa svaller ;) stora tösen tar examen nästa vecka, yeah!! Så duktig hon är som har kämpat med skolan, jobb, trotsig 6-åring och hårig hund så länge! Nu ska det njutas lite också!
Mr. firade sin sista dag i skolan för den här terminen och jag lagade middag själv, rätt skönt ibland. Drömde mig bort till Kenya, Zanzibar, Papua Nya Guinea, Zambia, och till ett hus ute på landet :) I can't just get enougt!
Ha en härlig dag!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback