Annie Mat Bak Vardag

Sega Tisdag.

2010-06-01 @ 12:07:57

Vaknade upp 11:00 med huvudvärk och fortfarande trött. Regnet öser ner och jag är inte motiverad till något! Så idag blir det en hemma dag, lite små fix med grejer och tvätt. Kanske blir det en film mitt på dagen (hatar egentligen att bara slöa, och blir lätt rastlös. Men idag orkar jag inget annat)

Igår var jag i Tyskland, mycket trevligt! Köpte några nya vin sorter, bla. ett rosé och ett rött vin från Viala. Verkade goda! Rosé vinet ska ha en smak av jordgubb och hallon, och det röda av jordgubb och "hetta". Vi får väl se.
Blev en heldel andra också, men naturligtvis slank det med ett Chillout Rosé aswell :) love it!
Nu ska jag kolla runt lite resor, mest för skojs skull :)
ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback