Annie Mat Bak Vardag

Ledighet, Ystad

2010-07-23 @ 11:56:34

Har en ledig helg framför mig, HÄRLIGT! Sitter just nu utanför BB i Ystad och väntar på att få träffa min syster dotter för första gången <3 Jag och Oliver tog tåget till Ystad och eftersom det är överfullt på BB får endast syskon och föräldrar vistas där inne. Vad har annars hänt dom sista 2 veckorna; sommarrock förra helgen, fredagen blev det partaj och lördagen mys! En kanon helg! Annars har det varit stranden, mys i smyge och familje kvällar, helt i min smak :) Har 4 veckors jobb tills jag har semester, och som den planeraren jag är har jag redan små planer vad den kommer innehålla (mr. Du får hänga på ;) Drömmar om ett hus börjar bli starkare och starkare för var dag som går, klockan eller bara ren vilja!? Om ca 3 veckor blir det skolbänken blandat med jobb, kuligt! Innan dess ska det hinnas med bröllop och meetings med 2 gamla kära vänner..( Vin, bad och massa skratt!) och om det så ska stjälas tid ska jag ut och dansa salsa/rumba med en tösabit som kommer flytta många mil härifrån ;( (all lycka till er) Updaten ska bli bättre såå see ya!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback