Annie Mat Bak Vardag

Ny vecka!

2010-02-15 @ 14:34:28

Många ogillar måndagar.. INTE jag :) även om jag ska upp och jobba (vilket inte är fallet idag) så är det skönt med måndagar. Man har hela veckan framför sig, sätta upp del mål, planera in små saker etc. En härlig känsla! Blev utgång i lördags, KUL! Var längesen jag var ute; cider, dans, live musik och en massa skratt, riktigt trevlig kväll! Sen att jag skulle jobba tidigt dagen efter var kanske mindre kul, men det var det väl värt :) Alla hjärtansdag igår; En bukett vita tulpaner (LOVE) en röd ros och en massa fina ord, helt perfekt + att jag behövde kanske dom orden speciellt mycket igår. Tack mr. för en helt underbar kväll. 2-rätters middagen var jätte god, det är väl mysigt att laga mat tillsammans! Fast lördagen tog ut sin rätt och jag somnade skönt i en varm famn (kanske lite för tidigt), trygghet är en härlig känsla! Idag blir en hemma fixar dag, lite städning, 3 maskiner avklarade och ett träningspass i morse (blev lite imponerad av mig själv, att jag kunde ligga kvar i sängen extra länge utan att känna stress, mysigt :) Ikväll blir det middag med pappi, hinner inte i morgon. Ha en skön dag, nu skriker dammsugaren! ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback