Annie Mat Bak Vardag

inställd arbetstid

2010-02-03 @ 13:03:34

Längesen jag skrev.. tänkte jag skulle bli lite bättre på detta :)

Har igentligen dubbel pass på jobb idag, 12.30-16.30 sen natt, 21.30-7.30 men fick samtal strax innan jag skulle börja första passet.. jag behövde inte komma.. nähä.. skönt.. men jag är så rastlös nu.. vädret tillåter kanske inte att man beger sig iväg nånstans... så jag kom på att det hade varit kul att baka nåt! Chokladcrossianter låter rätt smarigt (ska ju dock inte äta såna sockertoppar).. blir nog en tripp till coop! Fick ett infall av min kreativ sida även igår kväll, blev morgonplättar och blåbärssylt :) var uppskattat i morse av Mr. och även mig hihi!
ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback