Annie Mat Bak Vardag

Ny hårfärg...

2010-12-30 @ 08:09:22

ja, eller nästan iallafall. Lite slinger kan göra mycket när håret känns trist. Kära K med familj och R med dotter kom förbi häromdagen och åt middag, drack ett glas och gjorde ljusa slingor i mitt hår! Himla trevlig vardagskväll. Fast om det blir fler hemma slingingar så ska jag se till att ha MINST 3 pkt hårfärg hemma, denna gången hade jag 2 och det var för lite... mitt tjocka hår suger åt sig som en svamp! Vilket fall som det blev bra och ett litet lyft i vardagen :) Jag och Mr. är i full gång och planerar vårt hus. Vi har många planer som vi bollar med varandra och ändrar i mellan åt. 1 sak i taget och påbörja aldrig nåt innan det första är färdigt!! Något som verkligen hängt med mig sen jag bodde hemma. Vi har iallafall kommit på i vilken ordning vi vill göra saker.. 1 hall, 2 STORA rum, 3 kök (om inte över våning). Stora rummet ser jag verkligen fram emot, det kommer bli sååå bra. Slitsamt men så värt all jobb, och jag tänkte att bloggen får följa med i utvecklingen. I morgon är det nyårsafton, jag har inget att ha på mig, suck! Fast när har man det?! ;) Tror det blir en svart Esprit klänning från förra året. ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback