Annie Mat Bak Vardag

Mysiga jul!

2010-12-28 @ 10:02:18

Jul helgen är över och en stress som legat och spänt är nu borta, skönt! Julafton firade vi hos min fina syster och hennes familj. Julklappslek, kalle, god mat och tomten, kunde inte bli bättre! För utom att hundens svans tog fyr så var det en skön lugn jul! Juldagen firades också som julafton fast hos svärföräldrarna, lugnt och mysigt. Även där blev det god julmat och julklapps utdelning. Annandagen började vi med mys framför brasan och en film. Sedan körde vi och kollade mellandagsrean men köpte inget.. (känns som om det inte är nåt ovanligt nuför tiden). På kvällen firad vi min mamma som fyllde år och hade kalas, god mat och roligt sällskap! I kväll kommer fina vänner på middag och det ska slingas hår! bahhh jag är nervös, sist jag slingade eller hade nån färg i håret hemma så blev det morotsrött!! KATASTROF men det SKA INTE hända denna gången :) isåfall blir det akut till hårfrissan innan nyårsafton. ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback