Annie Mat Bak Vardag

En tid efter..

2010-12-17 @ 08:40:22

Ja då sitter man här i sitt mysiga hus, en vecka kvar till julafton och livet är minst sagt UNDERBART! Flytten gick smdigt, jag + mr. + en buss :) Efter all uppackning, diskning av ett X-antal lådor och små grejs så målade vi sovrummet, vit :) blev super fint! Nu ska där bara in en garderob, 3 m bred :D yeah!!! förhoppningsvis hinner vi det innan nyårsafton, då ska en bild slängas in här. Skolan är snart färdig, en sista uppgift ska in i dag, sen är den klar. Känns skönt att inte ha det längre, har mest känts som en last istället för att vara kul och utvecklande. Antar att det är för att vi blivit med hus :) Idag är en av 2 lediga dagar denna vecka, den andra har redan varit.. så jag ska snart äta frukost till en mys film, göra sista uppgiften till skolan, städa huset, skotta fram en stig i trädgården (ganska mycket snö ute..) gå en runda i vår vackra by, få gäster 5 (baka eller handla kaka?) mysss med min darling innan sängen skriker på mig! Skön dag! Ha det gott!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback