Annie Mat Bak Vardag

Sköna helgen

2010-08-02 @ 10:30:24

Vilken underbar helg det har varit.

I fredags åkte vi till Veijbystrand, till svärföräldrarnas stuga. Där har vi blivit ompysslade med god mat och vin. Vi sov i en liten egen stuga som ligger på tomten, super mysigt! På lördagen åkte vi runt på en massa olika loppisar, hittade inget fynd :( hade velat ha en gammal byrå, som jag hade kunnat vit lasera :) me like! Spelade kort i solen och mysfaktorn var hög!
Söndagen började med ett lätt träningspass, längesen... Sen var det dax för klännings jakt! Ska ju på bröllop nästa helg, men hittade ingen som jag ville ha... buhu.. Så tror jag får ta en runda till en affär i trelleborg där jag vet dom har massa söta klänningar.
Min fina mamma har precis varit här och tagit en koppkaffe och vi utbyte våra helger för varandra.
Nu kallar en full diskbänk på mig... ska sätta på lite Foo Fighters.. yea.. är lite roligare och diska då!
Ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback