Annie Mat Bak Vardag

Skolstart!

2010-08-17 @ 10:36:09

Japp! Då har jag hämtat all praktisk information inför skolan, gutt! hihi jag tycker faktiskt det ska bli himla kul att börja skolan igen :) Mer kul att ha det som ett litet sido projekt än att det ska vara på heltid. Så man kanske skulle ta och handla lite fina block och pennor.. det är väl så man gör när man börjar skolan :D haha! Helgen var jätte mysig, mycket kärlek! Dom hade en himla tur med vädret, hade varit grått och mulet hela dagen men framåt eftermiddagen sprack det upp och solen sken som aldrig förr! Underbart! Blev ingen ridning på söndagen, jag och mr. bestämde oss för att komma iväg i tid istället, tidig morgon för oss båda i går ju. Nu är det endast 2 jobb dagar kvar! Yea!! Sen är det lite ledighet som gäller. Nä nu ska jag ringa Cimber och beställa till lite bagage till Rom :) ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback