Annie Mat Bak Vardag

Sista timmen

2010-08-08 @ 06:43:36

Nu är det endast 1 timme kvar tills jag ska krypa ner under täcket!! Har endast sovit 4 timmar på 2 dygn så jag ser framemot det ALOT! Mycket saker hinner snurra i huvudet på 10 timmar när man inte snackar med någon, men ändå känns det som att jag är helt tom på ord.. Konstigt! Längtar tills på måndag då jag går av sista natt passet.. Åhhh så skönt!! Tänkte jag skulle skriva ner lite del mål som jag har i höst, ska verkligen försöka följa dom sten hårt (fast med belöningar.. hihi) kanske delar med mig av några här.. Men inte ännu :) Åh tänk alla som ska gå upp snart, ha en mysig söndags frukost! Om jag skulle varit ledig och haft hus skulle jag pysslat i min trädgård, förbereda den inför hösten hihi så kul det skulle varit! Ha en skön söndag!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback