Annie Mat Bak Vardag

När allt är som man vill..

2010-08-08 @ 22:15:07

... är det då man blir skakig i bena och funderar & analyserar 10 gånger extra? (jäkla tänkar människa) Varför är det svårt att tillåta sig att glädjas och bara njuta av att ha allt som man vill? Blir vi någonsin nöjda? När där inte finns några fel, är det meningen att vi ska hitta nåt fel då? Varför blir man rädd när allt är så bra? Tänk vad skönt det hade varit om man bara hade kunnat trycka på en knapp och få alla svaren man inte själv kan besvara. Kanske lite tråkigt men i vissa situationer hade det varit guld värt! Var tvungen att få it mig stora tankar i små ord! Kaffet är på och jag sitter på sista passet, yeah!! Efter imorgon är jag fan ta mig "fit for fight" igen!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback