Annie Mat Bak Vardag

Tillbaka till en vardag

2010-04-27 @ 21:32:18

Det går så snabbt att flyta in i vardagen efter man har varit borta.. tur man trivs i den :)

Idag har jag ansökt till 2 kurser till hösten, KUL! Hoppas jag kommer in. Tur det finns en sån trevlig yrkesvägledare här i lilla hålan. En hel del förändringar sker i mitt arbete och det är både kul och rörigt, men man måste se dom positiva sidorna.. och är dom långt borta är det bara till att leta fram dom! (tänk om alla hade tänkt så :)
Tisdag; Efter jobb blev det middag hos söta pap, han bjöd på köttfärspaj, gott! Var längesen jag åt det. På tal om mat, igår gjorde vi en RIKTIGT GOD sallad. kyckling, fetaost, charantaismelon och färsk basilika...åhhhhh det var så GOTT!! Ska lätt ha det snart igen. Och på tal om god mat, om 3 dagar dimper Leila Lindbloms nya bok "One more slice" in i brevlådan! Jippi.. här ska det bakas nya smaker och lagas god mat!
I morgon ska bilen besiktigas.. håll tummarna :)
ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback