Annie Mat Bak Vardag

working helg.

2009-06-06 @ 12:19:15

japp, jobbar hela helgen, gör inte så mycket, är rätt tråkigt väder..

Jo visst hade jag rätt, var tvungen att köra till hälsomedecinskacentret i torsdags, vaknade på morgonen och trodde att jag skulle dö.. ja dom som känner mig vet att jag kände verkligen så.. grät nästan när jag kom till jobb av smärta.. var tvungen att ta 2 alvedon (hatar att ta all sorts kemisk skit, och gör det aldrig om det inte är RIKTIGT illa) blev av med lite smärta men mådde psykisktdåligt istället :S ringde och fick en tid efter 5 min, tack!! så nu går man på en kur antibiotika, känns redan bättre!! och nästa gång kan jag ju skriva rätt..UVI inte UVA..hehe

Jag och Mr. handlade Ben & Jerry glass i veckan och myste med film.. så jävla gott!!! Jamaican me crazy sorbe och New York super fudge chunk!!! måste prövas!

Jag och C. hade en mysig dag i onsdags, åkte till stan och åt lunch på lillatorg, uppdaterade oss och hade allmänt mys :)

Torsdag grillade vi hos K. & M. mums! Älskar hennes hemma gjorda kålsallad, var tvungen att ta receptet så nu ska det strimlas kål utav bara den! Haha!

Åh.. vad gulligt!!! Blev så glad när jag kom hem.. min darling är BÄST!!!!

ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sessy

Jaaa.... tänk så mysigt man kan ha det... trots UVI (a) hehe love you

2009-06-07 @ 11:38:06

Postat av: Karolin

Hahaha... du e så söt... kemiskt skit... ;)

2009-06-07 @ 22:39:01
URL: http://ninjarex.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback