Annie Mat Bak Vardag

pastasallad vs. hallonpaj

2009-06-14 @ 17:12:53

fick ett meddelande: hallonpajen står i ugnen..
påminnde mig om att jag var tvungen att sätta igång och göra pastasallad till utflykten imorgon, 1kg pastasallad avklarat..kan ju säga att jag mycket hellre hade gjort den där hallonpajen..men god blev den!

C. hämtade upp mig igår kväll, vi beställde mat och tog hem till henne. Hade trevligt, musiken var på full volym, kläder kastades fram och tillbaka ur garderoben, cider och skratt. Senare kom S. hennes kille + 2 vänner. Efter ett tag hoppade vi in i bilen och tog oss till malmö..efter varsin tequila rose var vi nr. 1 på dansgolvet! Hade en super trevlig kväll!
Väl hemma i sängen 05.00 saknade jag min stora famn att krypa ner i ... 5 dagar kvar.

Åh.. nu är det bara 3 veckor sen är det semester tider för fröken J. längtar såååå mycket!!!

I kväll ska jag ta en lång dusch..tända ljus och läsa... boken verkar jättebra.. har bara läst 5 kap. men är bra redan från början!

Ha en mysig söndag!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback