Annie Mat Bak Vardag

Tisdag

2008-10-28 @ 20:53:57

Tisdag = middag med pappa, gud vad god 3-rätters middag man blev bjuden på idag MUMS!! Varje tisdag äter jag och pappi middag.. tycker det är väldigt trevligt.. och rätt skönt att alltid ha en bestämd dag att träffas.. annars är det lätt att man bokar annat och att möten skjutsupp.

Har varit uppe sen 5.30.. jobbat hela dag så jag är rätt trött.. blir en tidig säng gång idag.. och förhoppningsvis är man utvilad imorrn.

I går kväll passade jag lilleman.. det var så mysigt.. läste Krabban konrad boken typ 10 gånger  :)
Sen blev det te och nybakat bröd med lillgrisen.. är så glad att ha dig som vän!!!

På fredag finns det inga hemningar.. vänta bara!!!

Permalink Dagen Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Renée

och jag e glad i dig fisen. du och jag på fredag, de kommer bli galet... hehe! pusss puss hoppas du sussar gott <3

2008-10-28 @ 22:55:26

Postat av: hårig man

vill gärna se lite bilder på dig. känner en dragningskraft till dig.

2008-10-29 @ 01:19:39


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback