Annie Mat Bak Vardag

Höstdag

2008-10-21 @ 09:36:04

Jag gillar verkligen hösten, det börjar bli mörkare, man tänder ljus hemma, teet blir lite godare på kvällen, man blir sugen på att läsa mer än vanligt, man får mysa med halsduk runt sig när man är ute, bäst är det när solen lyser och det är kallt i luften... visst håller ni med?

Idag har jag 2 olika möten.. ett träningsmöte med lillgrisen (tack för att jag får följa med) och ett fika möte med nyrelation... vet dock inte vad för relation.. men har mina aningar..

ofta när man använder ordet relation, så tänker människor på kärlek.. visst dom flesta relationer har man ju ändå nån sorts kärlek till, familj, vänner, pojkvän m.m. men det är dock ingen av dessa som involverar min träff idag.. eller nja kanske men ordet kärlek är inte i centrum.

snart är det löning och jag är sugen på att handla en ny vardagsrums matta... nåt i stil med denna kanske:

                                                           
Nä funderar på att rensa lite i garderoben!

Ha en mysig höstdag

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback