Annie Mat Bak Vardag

gav inte så mycket

2008-10-23 @ 21:01:10

nä mötet gav inte ett piss.. fy fan vad tråkigt det var.. vår arbetsplats var inte mycket berörd..(skönt på ett sätt) men ändå..

efter mötet tog jag på mig mjukiskläder och tog en timmes power walk med sötsysters hund.. det var riktigt skönt!
Blev bjuden på middag när jag kom tillbaka..mycket trevligt! När jag kom hem plockade jag undan lite i köket och nu sitter jag med en kopp brazilian baía te (lite mjölk i är bäst):


                                                                                Sydamerika - Brazilian Baía
En blandning av utvalda svarta teer smaksatt med vanilj, kokos och kakaobönor. Ett stilla, diskret te samtidigt fyllt med runda aromer som för tankarna till den exotiska färgprakten under karnevalen i Rio. Passar utmärkt exempelvis till bakverk och desserter, som har smak av vanilj, choklad och kanel.
                                                         

Permalink Dagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sofie

Jag läser din blogg / kroppan

2008-10-23 @ 22:08:18


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback