Annie Mat Bak Vardag

Solen skiner!

2011-03-06 @ 08:43:56

Det är så härligt att vakna upp och solen strålar in genom fönstret, får en att känna att våren kanske är på väg!

Idag ska jag passa mitt underbara gudbarn. Ska bli super mysigt att bara ha henne och få mysa :) Ska träffa upp C. sen och gå en långrunda med hennes familj och söta lilla L, det passar ju perfekt att solen är framme då!
I går träffade jag som sagt min lille far :) han berättade om sina hus projekt och det får mig att längta ännu mer att få komma upp och se hans hus :) Jag är så glad för hans skull, vet att han trivs super uppe i skogen och ha sitt lilla hus och pyssla med.
Efter en mysig fika träffade jag upp Mr. på Willys och stor handlade, det behövdes verkligen! Hittade dom te sorten jag var ute efter och lade även märke till alla andra söta produkter Garant har, super söta förpackningar :) Hoppas dom uppfyller mina förväntningar på smaken också :) Blev dessa två sorterna:
Örtte: med passionsört, lavendelblomma, citrongräs och pepparmyntsblad.
Gamla södern: ett fruktigt svart te med smak av passionsfrukt och äpple.
Senare blev det hemmagjord pizza, mums, till filmen Ondskan. Var längesen jag såg filmen och den är ju så bra!
Ha en skön söndag
ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback