Annie Mat Bak Vardag

Sköna lördag!

2011-03-05 @ 09:13:33

Var och åt fondu med mina arbetskamrater igår kväll, yummie vad gott och SÅÅ mätt jag blev. Inte ofta vi går ut tillsammans så det var en uppskattat och mycket trevlig kväll! Blev ingen bild men ni får gotta er med tanken på fondu och ett gott glas rött :)

Idag kommer min pappi ner, han har flyttat till småland. Till ett riktigt mysigt hus på landet och jag längtar tills jag ska upp och hälsa på honom! Var ett tag sen vi sågs så det ska bli mysigt att träffa han idag <3
Blev småplättar till frukost, saknade dock bananer och kiwi, är så gott till. När jag stod där och tittade in i kylen insåg jag att det är dax att stor handla idag.. ekar lite lätt när man öppnar kylskåps dörren :s Och eftersom vi stor handlar på Willys ska jag passa på att handla hem ett nytt te som jag fall för (iallafall utseendet) när jag kikade in på
Cornelias blogg. Märket heter garant och ska tydligen ha goda smaker + ur gulliga påsar :)
Denna sorten kommer åka ner i vagnen idag :)
Ha en skön lördag!
ciao

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback