Annie Mat Bak Vardag

Så där!

2011-03-09 @ 12:06:02

Huset är av dammsugat och sängen renbäddad, 2 maskiner tvättade och jag är redo för jobb. Fixade mina naglar precis också, måste göra det lite oftare, blir alltid när dom är riktigt fula och det ska dom inte hinna bli. Använde mig av Depends nr. 136 och lite lack övan på!

Känns som en ganska seg dag ändå, trots att jag fixat lite här hemma. Har en fruktansvärd mensvärk och en molande huvudvärk.. längtar lite efter att komma hem ikväll och göra mig en kopp te med honung och värma vetekudden och lägga på magen... ahh... but..
Först lite jobb, är ingen lång dag, endast eftermiddags pass så det är rätt lugnt ändå.

Permalink Dagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Klin

Stackars lilla dig ;( puss på magen

2011-03-10 @ 11:01:55


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback