Annie Mat Bak Vardag

Mån.

2011-03-07 @ 10:44:38

Jag startade den nya veckan med en power walk i solen, HÄRLIGT! Tänkte jag skulle pröva på en ny runda här ute på landet som jag blivit tipsad om. Så jag började vandra och när jag kom till ett vägskäl valde jag den ljusa vägen upp för en backe. När jag nådde toppen möttes jag av ca 50 ätandes kor, UTAN staket runt dem...!! Ahh... alla korna vände sig mot mig och deras blick var frågande och nyfiken.. inte min.. Jag vände på klacken och insåg att jag inte kommer gå runt rundan.. icke att jag går igenom hagen även om där var väg och gamla fotspår.. Blev ändå en 40 min så jag är nöjd. Nästa gång ska jag börja från andra hållet och kommer kanske då fram till en annan väg som inte leder genom ko hagen!

Ha en härlig vecka!

Permalink Dagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elle

Sv: Det finns det nog ingen som gör ;) Kika gärna in fler ggr på min blogg :)

2011-03-07 @ 14:18:51
URL: http://elagman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback