Annie Mat Bak Vardag

Kvälls runda.

2011-03-09 @ 07:48:38

Efter jag träffade tjejerna igår hämtade jag upp lille O. Han skulle till tandläkaren och vem är inte bäst att ha med sig än moster :) Han var super duktig och fick med sig ett suddigummi hem, lycka!

Skulle egentligen på ett boxningspass igår kväll med det blev ändrade planer, så jag drog med mig Mr. ut på power walk! Började från andra hållet av den där rundan som slutade med korna.. och tydligen är det meningen att man ska gå igenom kohagen med alla kor i för att ta sig runt.. phu.. jag hade aldrig gjort det om jag varit själv men mr. var ju med :)
Så jäkla härligt att solen har börjat komma fram mer och mer, här är den iofs på väg ner, men ändå så mysigt!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback