Annie Mat Bak Vardag

I'm on it!

2011-03-03 @ 10:56:16

Nu jäklar ska det bloggas, känner ett sug efter det och tycker det är kul att dela med hur min vardag ser ut. Så nu sätter vi igång (igen;) Idag är en ledig dag och gud vad det är skönt! Känns som dom senaste veckorna enbart har innehållit jobb.. Så snart ska jag bege mig till Ikea för att handla en byrå till hallen, kommer bli skit fint. Lägger upp en bild när den är färdig monterad och det är dekorerat :) I 2 veckor har jag väntat på vecka 9... väntar på ett besked och jag hoppas att det ger mig glädje tjut, tänkter inte avslöja vad det är förens beskedet har kommit, men håll tummarna för mig!! Nu är ägga mackorna i magen och det är dax att köra! Hörs senare! ciao

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback