Annie Mat Bak Vardag

Good morning!

2011-03-08 @ 09:46:17

Jobbade extra i går och inatt drömde jag att jag sprang runt i Barcelona och letade skor..? Jag tror att det är något som vill säga mig att jag ska åka dit för extra pengar jag tjänar, eller hur MR.? hihi.. <3

Är ny duschad och ska snart bege mig in mot byn (hehe.. jo jag bor ju på landet så man får uttrycka sig så:) Träffa mammi och sen hämta C. för att bege oss mot trelleborg och fika med min lovsing K. Är rätt sugen på att gå inom Åhlens och se om dom har några fina rullgardiner eller tyger, behövs! Hoppas jag kan övertyga dom andra!!
Fettisdagen idag, så alla som inte har ätit en semla ännu, dax att kränga :) fin anledning till att tillåtas intaga denna underbara bakelse! Själv unna jag mig en i lördags så jag ska nog strunta i det idag :)
Dax att starta bilen!
ciao

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback