Annie Mat Bak Vardag

evening.

2011-03-06 @ 19:16:38

Nu är kvällen kommen och snart börjar en ny härlig vecka. Min startar ganska lugnt, skönt!

Blev ändrade planer idag, min söta syster var sjuk så det blev inget passande av L. :( Hoppas hon blir frisk snart.
Men träffade ändå C. och drack en massa koppar kaffe och gick en härlig runda i solskenet. Det är väl konstigt hur lite sol kan göra en så glad och ge en energi!? Gick runt i trädgården innan och njöt.. tills jag tänkte på hur mycket mossa det egentligen var runt alla plattor..!?! AAhh.. kommer den fram så snabbt? Så det är väl dax för min första "mossränsardag" :) bara solen är framme ska det nog inte vara några problem!
Nu ska jag göra mig lite te och slänga mig i soffan!
ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback