Annie Mat Bak Vardag

Nu jäklar!

2010-11-10 @ 08:36:46

Tänkte jag skulle uppdatera lite nu, och förhoppningsvis fortsätta vara duktig på att göra det :) Varit mycket med ALLT! Stora förändringar sker och det är bara allt ROLIGT Jag och min älskade sambo har varit nyfikna och kollat runt på hus dom senaste 9 månaderna, för att det är kul och vi har vetat att vi vill köpa hus i framtiden och man lär sig mycket genom att kolla runt. För ca 1 1/2 månad sen var vi och tittade på ett hus som kom att bli vårt dröm hus, "vilka visioner och vilken framtid vi kan få här", tänkte vi. Detta hus visade sig vilja ha oss också, och så blev det! :) Om ca en vecka flyttar vi in, och det har varit fullt upp den senaste tiden, med allt vad det innebär att skaffa hus, massa bankärenden, långa telefonsamtal, letande efter inredning, leta bil, lite fler telefonsamtal, uppsägningar, nytäckning av diverse saker, olika anmälningar, beställningar m.m. m.m. Nånstans imellan allt är det tenta veckor för den ena och plugg + jobb för den andra.. phu! Hade jag vetat att vi skulle ha hus nu hade jag väntat med plugget.. men allt går bara man vill. Har man en liten tid över (fast man vet att där alltid finns att göra) försöker man hinna med att träffa nära och kära, om det så än är ett litet samtal men det räcker för att veta att dom finns där :) älskar er! Vi har hunnit packa ett stort lass med saker som redan befinner sig i vårt kommande hem, men än finns det en massa kvar, hade velat packa till helgen.. men det hinns nog inte,jobb + kalas på torsdag, dop förberedelser + middag på fredag, dop + 30 årsfest på lördag, 2 farsdag firande på söndag, så med 1 ledig dag nästa vecka innan vi flyttar ska det hinnas med mycket :) känns som att det kommer bli sena kvällar och tidiga morgnar. Jag har alltså lyckan att bli gudmor igen :) Att få det ansvaret gör mig glad och stolt. Ser fram emot det ansvaret! Nu tror jag det behövs ringas lite samtal. Ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback