Annie Mat Bak Vardag

Natti natt eller ska jag säga god morgon..?

2010-05-06 @ 22:35:30

Andra natten och jag har nästan lyckas vända dygnet. I morse när jag steg innan för dörren var där en söt notis skrivet på ett block som låg framme.. "Jag är lyckligt lottad" tänker jag :) efter en halv taskig frukost kröp jag ner i sängen som fortfarande var varm efter mr. "jag kommer ju sova som en Gud" somnade som en stock, men efter ett par timmar vaknar jag till ljudet av grävmaskiner som arbetar rakt utanför mitt sovrumsfönster.. Suck & stön.. I morgon bitti ska jag sätta i öronproppar! Känslan av att vara lycklig är så skön, när man går runt och små ler för sig själv, längtar efter någon, framtids tankar som blir till nuet, man ser inga beskymmer bara lösningar eller positiva förändringar. Det kvittar om jag sitter i skogen på en stubbe eller är i stor stan bland 10.000 tals människor, känslan förändras aldrig och jag vill att den ska stanna hos mig! Att vara lycklig ger en trygghet i sitt inre. Är du lycklig? Ciao

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback