Annie Mat Bak Vardag

Morsdag!

2010-05-30 @ 13:56:13

Var längesedan det skrev, så idag blir det ett litet inlägg :)

Idag är det morsdag, och jag ÄLSKAR sådana här mysiga dag då man ska fira någon lite extra! Min mammi ska bjuda på middag (borde ju egentligen vara tvärtom, att hon blir bjuden) Jag ska ta med en efterrätt tänkte jag; Oooey Gooey Brownies! Receptet hittade jag på den super söta bloggen; kalasgott! I morgon bitti ska jag till tyskland och  då ska jag ha med något bakverk aswell, så det blir dubbelsats!
Min söta systerson sov över hos oss i natt. I går var vi på folketspark och senare på kvällen blev det tacos och filmen "Det regnar köttbullar" + massa godis, såå mysigt vi hade!
Nu ska det smältas choklad!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback