Annie Mat Bak Vardag

Dax för träning!

2010-05-17 @ 08:34:03

God morgon!

Har precis avnjutit 2 koppar kaffe och nu är det dax för ett träningspass, idag ska jag SVETTAS!
Igår blev vi klara här hemma, och gud så skönt! Vi har det så mysigt, allt känns så himla bra. Jag svävar på dom små rosa molnen :) Man blir mer trött än vad man tror när man håller igång hela dagarna med organisering och städning. Allt tar mycket längre tid än vad man tror.. vi hade ju liksom inte planerat att springa i butiker i 8 timmar i fredas, men så blir det när man vill ha det bästa!
I lördags kväll tog jag en avvikare och begav mig till C. vi hade en mysig kväll med vin och babbel, tack!
Igår bjöds det på middag hos familjen L. mums! Riktigt god currykyckling med klyftpotatis och sallad. Efteråt träffade jag min mammi, har inte haft kvalitets tid med henne på minst en vecka (Ja, jag är ett frimärks barn) det var mysigt!
Nä fram med tränings skorna!
ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

u är en väldigt go sötnöt vän. Maki hälsar ;)

2010-05-17 @ 15:20:18


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback