Annie Mat Bak Vardag

:) <3

2010-05-11 @ 11:02:34

Åh vilken mysig kväll det var igår, en vecka sedan vi somnade tillsammans. Efter en härlig power walk på 45 min vaknade jag till.

Efter middagen; Kycklingsallad med soltorkade tomater, solrosfrön och feta, mums!, åkte vi till Trelleborg och tittade när min duktiga bror hade uppvisning, sista spelningen innan studenten.. snyft.. han blir gammal.. Stanna för lite mjölk på vägen hem... "åhh.. vad är det som gömmer sig där i frysen" Ben & Jerrys" åhh.. hehe.. ja blev en Fairly Nuts och jag lovar.. har ni inte smakat den så KÖP! Den var en av dom godaste glasserna jag ätit.. NÅGONSIN! Så vi hade mys till Avatar och somnade gott i varandras famn <3
Nu har jag varit och gjort ett svettigt träningspass, nu blir det duschen och sen ska jag träffa underbara R. & K. med nykomlingen :)
ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback