Annie Mat Bak Vardag

sista dagen i veckan.

2010-03-14 @ 06:37:55

Idag har vi söndag! Efter idag har jag avverkat 7 dagars arbete, skönt att veta att man är ledig i morgon. Är ledig några timmar mitt på dagen idag, och då ska vi på resmässa på Hilton, ska bli intressant. Hoppas där finns lite information om dom länder vi ska till, så man har lite broschyrer att bläddra i.

Igår efter jobb var jag i trelleborg, skräp mat vin & nya ansikten, en trevlig kväll, var rädd att jag skulle känna mig trött nu på morgonen men det är helt okej.
Idag är det 2 veckor tills vi anländer i Amsterdam, där ska vi sova en natt på fint hotel med brakfrukost (hoppas jag ;) så man är laddad inför X antal timmar på flyg mot Central Amerika.. wiiieee... fjärilarna i magen har börjat komma.
Om ett par veckor kommer jag vara här!!!
Ha en skön söndag alles!
Ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sara

hoppas du får en bra dag! :)

2010-03-14 @ 07:54:55
URL: http://smuls.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback