Annie Mat Bak Vardag

Ons.

2010-03-10 @ 08:15:33

Sitter här med mitt nykokta kaffe, apelsinjucie med mivi total plus i och en osötat kalkon macka. Snart redo att bege mig iväg till gymmet, idag blir det mycket konditions träning och magen, härligt.

Efter jobb ska jag träffa min mammi, vi ska äta middag sen iväg till Bara för att gå på ett sience (vet inte riktigt om det stavas så) det ska bli intressant. Innebär att det är ett medium som sitter i rummet och vi (10 st). Hon berättar om vad hon "känner" osv. Berättar mer om det efteråt.
Filmen igår ville inte mina ögon se färdigt, trötter. Men det jag såg, kanske halva, var ganska bra. Men som sagt inget att jämföra med boken.
Ha en härlig dag!
Ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback