Annie Mat Bak Vardag

Morning!

2010-03-05 @ 06:12:30

Så var det veckans sista arbetsdag, SKÖNT! Ikväll blir det vining  & dinning med det gamla gänget, ska bli hur kul som helst. Men jag har verkligen inget att ha på mig.... det innebär shopping! :D så efter jobb blir det lite mysiga timmar i Lund.

Vi tittade på klipp från dykningar i Belize reef igår... spännande..hihi.. åh jag kommer va ett nervrak när jag ska i vattnet.. måste utmana mig själv! Chansen finns att vi kan simma med valhajar.. världens största däggdjur.. undrar hur min min kommer se ut när han (valhajen) & jag kommer träffas där i det helt klara vattnet.
Ha en super fredag!
Ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback