Annie Mat Bak Vardag

Kvällen är kommen.

2010-03-23 @ 22:05:24

Fläskfilé och kantarell gryta med ris, det var vad det bjöds på hemma hos pappi idag, riktigt gottit. Men ska jag vara helt ärlig ska det bli rätt skönt att äta hemma imorgon.. var några dagar sen.

Har jätte ont i nedre delen av ryggen.. phu, känns som att jag ska gå av på mitten och lägg på malande värk från ljumskarna ner till knäna = värsta mensvärken!! Jag kanske får sån här värk 2 ggr per år, men när den väl kommer är det fruktansvärt! Önskar jag hade en mikrovågsugn så jag hade kunnat värma min riskudde och lagt över benen samtidigt som jag ligger på spikmattan... JA TACK! Men jag får nöja mig med det sist nämnda.
Bakade cup cakes innan, som jag hade med till paps (lämnade även några till systrafamiljen och till mammi) Blev vanilj smak med en chokladmousse fyllning. Väldigt mäktiga, och nästa gång tar jag mjökchoklad till moussen.
Sov gott fina människor!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback