Annie Mat Bak Vardag

Happy birthday!

2010-03-12 @ 10:01:50

Idag fyller min underbara pappi år, tyvärr så jobbar jag nästan hela dagen så vi ska fira det nästa vecka på Rose Garden Supreme i Malmö, helt fantastisk asiatisk buffé!  Jag och Mr. var där för någon månad sedan och åt tills vi nästan somnade. Men vi skulle på bio efteråt så vi fick snällt hålla oss i vaket tillstånd :) Fast efter en middag där på några timmar så rekommenderar jag soffläge! Tänkte dock att jag skulle gå ner och köpa en liten bakelse (hade jag haft tid hade jag naturligtvis bakat) och lämna till paps på vägen till jobb, ge en kram & önska en bra dag! (lite trevligare än ett sms)

Ha en skön fredag & mys med era närmsta!
Ciao!

Permalink Dagen Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback